Blijf op de hoogte,
van belangrijk nieuws.

Blijf op de hoogte,
van belangrijk nieuws.

Blijf op de hoogte, van belangrijk nieuws.

Updates

Zoals velen van jullie weten verwacht Nikki in juni een zoontje. Van 13 mei tot medio september zal Nikki niet actief zijn op de werkvloer. Ze geniet dan van de laatste loodjes van haar zwangerschap, en uiteraard van haar zoontje.
Nog voordat ik voor de tweede keer zwanger was wist ik dat ik deze keer meer wilde sporten dan tijdens mijn eerste zwangerschap. Zodra ik wist dat ik in de winter hoogzwanger zou zijn en daardoor minder aan wandelen toe zou komen werd deze wens steeds sterker.
Wat is het enige wat dus bij ons automatisch gaat, maar we kunnen controleren wanneer wij het willen? In mijn ogen is dit het meest fundamentele wat wij als mens kunnen en wat gelijk daaraan ook het belang aanduidt.
In mijn werk als verloskundige kwam ik in aanraking met de pre- en postnatale training van Stofberg Vandaag. De trainer kwam uitleg geven over het nieuwe traject en de overtuiging van het succes straalde er van af.
Ik doe iedere dag cardio, doe 3 x aan krachttraining per week en mijn eten track ik ieder dag helemaal afgewogen.” Mijn spiermassa groeit nog niet en ik val ook niet af.
Consistentie, consequent en systematisch. Het woord zegt het al. Zorg dat je systematisch te werk gaat. Vul iedere week in met welk gewicht je de oefening gedaan hebt en hoeveel herhalingen.
Waarom boeken veel vrouwen niet genoeg progressie? Wij merken uit eigen ervaring dat vrouwen vaak vastlopen in progressie.
Sinds juni 2021 sporten wij bij Stofberg Vandaag. Een keer per week hebben wij een duo personal training sessie van een uur, en hebben wij een op maat gemaakt schema voor de dagen dat wij alleen trainen.
Wat was jouw reden om met triatlon te beginnen? Ik ben al lange tijd bezig met hardlopen, maar ik had daarbij wel uitdagingen nodig.
Ik word uitgedaagd op een manier dat past bij hoever ik zwanger ben. Daarnaast het feit dat ik een stok achter de deur heb om ook echt te gaan en een doel te hebben.
Op het moment dat je in een fitnessruimte vooral traint op apparaten is dit artikel wellicht niet bedoelt voor jou.
De reden dat ik voor personal training gekozen heb, in tegenstelling tot enkel lifestyle coaching, is net dat extra steuntje in de rug.
Personal Training heeft een prijs! Dat is een feit. Bedenk dat je betaalt voor de kennis en ervaring die je coach over de jaren heeft opgebouwd.
Werkgevers beginnen steeds meer te begrijpen dat gezonde, sterke en fitte werknemers goede werknemers zijn. Een fitte werknemer is energieker, verzet meer werk en boven alles; ze hebben een veel lager ziekteverzuim.
Aangezien Nederland steeds meer trekjes begint te vertonen van een tropisch klimaat kunnen we er vanuit gaan dat de temperaturen dit jaar weer hoog zullen oplopen.
Ben je duursporter? Bouw dan een grote basis met rustige trainingen zodat je lichaam efficiënter wordt in vet verbranden.
Tijdens Lifestyle Coaching ga je intensief aan de slag met mij als jouw persoonlijke coach. Ieder individu is verschillend dus daarom maak ik ook geen gebruik van een “one size fits all” programma.
Stofberg Vandaag heeft mij zo veel mogelijkheden gegeven om door te groeien naar de persoon die ik nu ben. Dit heb ik deels aan mijzelf te danken door mijn eigen motivatie en deels door de begeleiding vanuit Stofberg Vandaag.
Vaak zie ik lopers op de weg lopen in plaats van op de stoep. Ik hoor dan regelmatig dat de stoeptegels zo ongelijk liggen en dat dit niet lekker loopt.
Om aan te komen in gewicht moet je structureel meer calorieën binnen krijgen dan dat je daadwerkelijk verbrandt. Je hoeft simpelweg niet dik te worden van drie dagen veel eten.