KLANTVERHAAL ZWANGERSCHAPS PERSONAL TRAINING ESMEE

ESMEE BASTING-COONEN AAN HET WOORD;

Nog voordat ik voor de tweede keer zwanger was wist ik dat ik deze keer meer wilde sporten dan tijdens mijn eerste zwangerschap. Zodra ik wist dat ik in de winter hoogzwanger zou zijn en daardoor minder aan wandelen toe zou komen werd deze wens steeds sterker. Zeker ook omdat ik vooral in het eerste trimester extreem vermoeid was en mezelf niet tot bewegen gemotiveerd kreeg. Ook Corona hielp niet mee, mijn dagelijkse fietstochten waren door het thuiswerken tot een abrupt einde gekomen.

De banners op weg naar de verloskundige trokken al mijn aandacht maar de aanbeveling vanuit de verloskundige praktijk trok me over de streep.

 

Vanaf week 8 tot week 37 ben ik onder begeleiding geweest van Nikki. En kreeg ik al snel mijn energie terug en voelde ik me de hele zwangerschap sterk.Het is zo’n fijn gevoel om terwijl je zwaarder en zwaarder wordt en je buik steeds meer in de weg gaat zitten je met sporten wel nog vooruitgang maakt. Ook het bewust bezig zijn met je core en houding was super.
De een op één begeleiding was ook precies wat ik nodig had. Iemand die echt mee kijkt met je oefeningen, je houding c

orrigeert en je motiveert om net even verder te gaan had ik echt nodig.
Zelfs tijdens de recente sportschoolsluiting zijn we gewoon digitaal door kunnen gaan!

Nu eerst even rustig herstellen en dan pak ik het sporten onder begeleiding weer op. En eerlijk gezegd kijk ik er al naar uit!
En wat nog fijner is, de begeleiding stopt niet. Zelfs nu in mijn herstel en rust kan ik al rustig beginnen met opbouwen.

Ik kan moeilijk wachten om weer te mogen deadliften en te kijken hoe ver ik nu kom!

Esmee